dilluns, 5 de juny del 2017

Novena sessió (6è de primària)

FEM UNA HISTÒRIA ENTRE TOTS!

En aquesta sessió hem tingut 5 nens i 1 nena de les diferents aules de sisè. Hem començat parlant sobre les proves de competències bàsiques que van realitzar dies enrere, de manera que a través de l'expressió oral, han explicat com els hi va anar, què els hi va agradar més i què va ser el que més els va costar. Vam acabar remarcant quines són les parts d'una redacció i quins aspectes importants s'han de tenir en compte.
Tot seguit, hem pensat a escriure una història entre tots/es, de manera que hem agafat un foli en blanc i, primerament, un escrivia entre una i tres paraules, passava el foli, i el següent havia de continuar escrivint, però quan escrivien alguna cosa, ho llegien en veu alta perquè tots poguessin escoltar el que s'anava redactant i així podien anar pensar com podien continuar amb la història, d'aquesta manera els infants pensen, i treballen la llengua tant de manera oral com escrita.



Després d'un parell de rondes, hem cregut que seria convenient que anéssim aportant idees  per completar la redacció, però què escriguessin només dos nens perquè realment hi havia moltes faltes ortogràfiques, posteriorment entre tos revissaríem les faltes d'ortografia, de manera que treballem cooperativament.
Per acabar la sessió, hem llegit la història sencera en veu alta per tal d'observar quin ha estat el resultat final. Com a conclusió, creiem que hi han sabut respectar les parts d'una història (plantejament, nus, desenllaç), intervenció de personatges, espais, etc.

A continuació es mostra la història que van crear:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada