Com a última sessió, vam decidir ajuntar les dues hores amb l'objectiu d'aprofitar l'últim dia al màxim a través de diferents jocs de pati que havíem preparat. Primer de tot, ens vam dirigir a l'aula, on la mestra havia dividit a la classe en tres grups perquè tots els infants poguessin gaudir de l'activitat.
Vam anar cap al pati, amb tot el material que havíem portat per fe les dinàmiques. Com a jocs de pati, vam utilitzar:
- El joc del mocador consisteix a utilitzar el tacte per reconèixer a la persona que tens al davant. L'objectiu va ser descriure el que tocaven utilitzant el vocabulari adient amb la llengua vehicular. Van mostrar algunes dificultats però, tot i així, ho van resoldre i van gaudir molt.
- Creem una història. Ens vam ficar en rotllana amb una pilota a la mà. El joc consistia que el primer que tenia la pilota a la mà iniciava el relat d'una història i passava la pilota a un company/a, aquest havia de continuar la història inventant una seqüència i així fins a arribar al final. Hem de destacar les grans dificultats que van mostrar alguns infants en l'execució d'aquesta dinàmica, ja que els costava molt expressar-se a través del català sense cap suport. No obstant això, van trobar divertit i motivador inventar històries mitjançant la imaginació.
Per finalitzar la sessió, els hi vam donar un petit detall com agraïment de totes les sessions, els aprenentatges i l'experiència viscuda.
Estem molt agraïdes d'haver viscut aquesta experiència, que com a futures mestres, ens ha enriquit i proporcionat un ventall de recursos a emprar amb tot tipus d'infants. També volem agrair a la tutora de l'aula de P4B per tot el material que ens va proporcionar durant les sessions i per l'increïble treball que duu a terme amb els seus alumnes, és una figura exemplar i motivadora.
Marta Gimenez i Glòria Ripoll.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada