divendres, 7 d’abril del 2017

TERCERA SESSIÓ P4

El nombre d'integrants ha estat el mateix de sempre, excepte el David Jecu que no ha vingut perquè estava malalt.

Aquesta sessió ha estat diferent perquè els mateixos alumnes han triat la dinàmica a fer, hi han proposat jugar amb els "play movil" joc lliure, però a mesura que anaven jugant jo m'apropava un a un i els hi preguntava que estaven fent, a què jugaven, qui eren els personatges, que feien els personatges, tota una sèrie de preguntes referents al seu joc, llavors ells responien i així establíem una comunicació. Hi havia nens que jugaven en petit grup, llavors quan els hi realitzava les preguntes em responien tots junts.

Amb aquesta activitat també hem treballat la descripció, ja sigui d'objectes com de situacions. Hem utilitzat molts verbs d'acció.

He observat durant aquesta sessió, que Lizza parla, s'expressa i interactua més amb els companys, que no pas quan les sessions són dirigides, no hi ha manera que parli, no es vol comunicar i es manté callada. Tot i que ella entén l'idioma i el parla correctament.

Com a conclusió de l'activitat dir que a través del joc els infants es comuniquen molt més, no es treballen temes específics ni continguts curriculars, però si facilita la comunicació i l'expressió oral.

Noelia Fernández Serrano

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada