El nombre de nens d'aquesta sessió era menor,
només en vam tenir tres, per això vam aprofitar aquesta situació per dedicar
més temps a verbalitzar tots els punts que havíem de tractar a la redacció, ja
que normalment ho fem de manera ràpida per poder tenir temps de corregir totes
les redaccions.
Aquesta vegada vam dedicar mitja hora a parlar
sobre els diferents esports, les seves característiques, per què els agrada,
etc.
Vam poder comprovar que el fet de parlar prèviament
sobre el que se'ls demana fa que quan comencin a escriure ho facin amb molta
més facilitat, ja que des de que ho fem no veiem a cap nen/a que vagi contant
les paraules mentre escriuen, més bé les conten per comprovar que no es passen
de les cent paraules màximes que ha de constar la redacció.
Quan vam corregir les redaccions els erros més
greus que vam trobar van ser morfosintàctics, ja que ens les redaccions dels
dos nens hi havia absència dels elements de frases necessaris per a poder comprendre-la,
a més de trobar interferències amb altres sistemes lingüístics ( tenir que, hi
ha que, etc).
Pel que fa la redacció de la nena vam trobar
diverses errades ortogràfiques, i ens va sorprendre que tota la redacció la va
escriure fent frases, és a dir responia tots els enunciats de manera
independent, sense fer ús de connectors.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada