dijous, 30 de març del 2017

Cinquena sessió (6è de primària)

El nombre de nens d'aquesta sessió era menor, només en vam tenir tres, per això vam aprofitar aquesta situació per dedicar més temps a verbalitzar tots els punts que havíem de tractar a la redacció, ja que normalment ho fem de manera ràpida per poder tenir temps de corregir totes les redaccions.
Aquesta vegada vam dedicar mitja hora a parlar sobre els diferents esports, les seves característiques, per què els agrada, etc.
Vam poder comprovar que el fet de parlar prèviament sobre el que se'ls demana fa que quan comencin a escriure ho facin amb molta més facilitat, ja que des de que ho fem no veiem a cap nen/a que vagi contant les paraules mentre escriuen, més bé les conten per comprovar que no es passen de les cent paraules màximes que ha de constar la redacció.
Quan vam corregir les redaccions els erros més greus que vam trobar van ser morfosintàctics, ja que ens les redaccions dels dos nens hi havia absència dels elements de frases necessaris per a poder comprendre-la, a més de trobar interferències amb altres sistemes lingüístics ( tenir que, hi ha que, etc).

Pel que fa la redacció de la nena vam trobar diverses errades ortogràfiques, i ens va sorprendre que tota la redacció la va escriure fent frases, és a dir responia tots els enunciats de manera independent, sense fer ús de connectors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada