El grup que ens va tocar aquest dia estava compost
per cinc cenes i un nen. Aquesta vegada la manera de nosaltres explicar als
nens/es el que havien de fer i realment vam comprovar que els resultats en els
texts van ser més coherents que les vegades anteriors.
En primer lloc
el que vam fer va ser preguntar als infants si jugaven a algun esport, alguns d’ells
no volien parlar perquè no jugaven a cap esport en concret així que els vam
preguntar si hi havia algun que els agradés especialment i d’aquesta manera els
vam incitar a parlar.
En segon lloc vam tractar tots els punts que
demanen a la redacció, va manar parlar un a un sobre els diferents esports que
van comentar els infants, no donàvem importància a si el que deien era real o
imaginari, simplement ens fixàvem en que tot allò que diguessin tingués un fil
conductor.
Per últim vam dictar-los tots els enunciats que
vam tractar oralment per a què escriguessin la redacció.
El fet d’haver parlat oralment el que se'ls
demanava els va ajudar a millorar la competència discursiva, ja que responien explícitament
al que se'ls demanava, mantenint tot el text un sentit global, i seguint l’estructura
proposada, si que vam trobar mancances alhora d’utilitzar connectors.
El lèxic a la majoria dels texts era correcte .
Precís però poc variat. En algunes de les redaccions podíem observar interferència
amb altres sistemes lingüístics.
Pel que fa als aspectes
formals tots van fer un escrit net amb lletra llegible, proporcionada i amb
bona direccionalitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada