dijous, 30 de març del 2017

Quarta sessió (6è de primària)

El grup que ens va tocar aquest dia estava compost per cinc cenes i un nen. Aquesta vegada la manera de nosaltres explicar als nens/es el que havien de fer i realment vam comprovar que els resultats en els texts van ser més coherents que les vegades anteriors.
En  primer lloc el que vam fer va ser preguntar als infants si jugaven a algun esport, alguns d’ells no volien parlar perquè no jugaven a cap esport en concret així que els vam preguntar si hi havia algun que els agradés especialment i d’aquesta manera els vam incitar a parlar.
En segon lloc vam tractar tots els punts que demanen a la redacció, va manar parlar un a un sobre els diferents esports que van comentar els infants, no donàvem importància a si el que deien era real o imaginari, simplement ens fixàvem en que tot allò que diguessin tingués un fil conductor.
Per últim vam dictar-los tots els enunciats que vam tractar oralment per a què escriguessin la redacció.
El fet d’haver parlat oralment el que se'ls demanava els va ajudar a millorar la competència discursiva, ja que responien explícitament al que se'ls demanava, mantenint tot el text un sentit global, i seguint l’estructura proposada, si que vam trobar mancances alhora d’utilitzar connectors.
El lèxic a la majoria dels texts era correcte . Precís però poc variat. En algunes de les redaccions podíem observar interferència amb altres sistemes lingüístics.

Pel que fa als aspectes formals tots van fer un escrit net amb lletra llegible, proporcionada i amb bona direccionalitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada