dimarts, 14 de març del 2017

TERCERA SESSIÓ P4B TREBALLEM LES VOCALS

Primer de tot, la tutora ens va proporcionar tot un ventall de materials per treballar la discriminació de vocals. Amb un ordre en concret els i ensenyàvem diferents imatges, les relacionàvem amb les vocals amb l'objectiu de discriminar correctament totes les vocals i adquirir la seva consciència fonològica.

Partint d'aquest punt, els hi van demanar que escriguessin les vocals que estàvem treballant, com per exemple es treballa la A i havien d'escriure l'A sense suport visual. D'aquesta manera podíem determinar si els infants tenien adquirit l'ensenyament de la lectoescriptura de les vocals. 
Tots junts, vam iniciar un joc que consistia a agafar una imatge de les diverses que hi havia col·locades a terra, i se'ls demana que diguessin la vocal que hi havia a la imatge.



Tot seguit, vam canviar de joc per dinamitzar la sessió. Els i ensenyàvem imatges que estaven relacionades amb les cançons, les cantàvem tots junts i després descrivíem cada imatge. Van mostrar molt d'entusiasme i motivació davant d'aquesta activitat, ja que les cançons són un recurs molt potent per treballar a la classe.


Com a reflexió final, cal dir que notem una millora positiva en tots els infants, sobretot en el cas concret de la nena que no parlava, perquè durant aquesta sessió ha mostrat molt més d'interès a parlar davant dels seus companys/es i amb les mestres.

Marta Giménez i Gloria Ripoll.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada