Bona tarda,
Avui hem gaudit les dues hores amb els cinc
infants que ens han assignat perquè treballem el llenguatge oral.
En primer lloc, els infants s’han distribuït per
l’aula i s’han assegut on han volgut de manera que els/les companys/es no
poguessin veure el que farien. Els hem repartit un full a cada infant, i cada nen/a ha dibuixat el que ha volgut.
Quan han acabat, un infant ha explicat el seu dibuix sense mostrar-lo a la
resta, mentre els/les companys/es han intentat
dibuixar el que anava descrivint. Tot seguit, hem comprovat els resultats
dels dibuixos i hem après algunes de les posicions com són: la dreta i
l’esquerra. Aquest procés l’han fet un nen i una nena.
En segon lloc, els infants disposaven d’un munt
de lletres i cadascú formava diferents
paraules que després escrivia a la pissarra. Tot seguit, ho han fet de
manera més col·lectiva: un infant
buscava una lletra i la resta pensava alguna paraula que comences per aquesta i
l’escrivien a la pissarra. Després explicaven d’un a un el significat de la paraula. Així d’aquesta manera treballàvem la lectoescriptura de manera motivadora.
Ens ha passat el temps volant i no hem pogut
acabar d’explicar els dibuixos Així doncs, la setmana que ve continuaran els
infants que no ho han fet.


Rocío i Montse
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada